CHANGE FOR GOOD

Veelgestelde vragen

Inschrijven en betalen

Inschrijven en betalen

Kan ik zelf de startdatum kiezen?

Zeker! Je gaat van start de dag nadat je betaald hebt. Je kiest dus zelf jouw startdatum door het pakket van jouw keuze aan te kopen de dag voor je wil starten. 

Bijvoorbeeld: we zijn vandaag woensdag, maar je start liever volgende week maandag? Koop dan zondag het pakket en ga maandag meteen van start. 

Inschrijven en betalen

Ik heb me ingeschreven via de HLN-app, maar nog geen code ontvangen.

Helaas zit er vertraging op de inschrijvingen via HLN, maar geen zorgen. Heb je je vandaag ingeschreven, dan ontvang je morgen een mail met de code om je aan te melden.

Inschrijven en betalen

Wanneer krijg ik mijn eerste mail?

Op de dag dat je je hebt ingeschreven ontvang je een welkomstmail. De dag nadien krijg je de eerste 'echte' mail van stap 1, waarin je ook het Sana-werkboekje zal vinden. 

Inschrijven en betalen

Is het Foodbag-pakket een éénmalige kost?

Dat klopt. Je betaalt slechts éénmaal voor de coaching en 4 Sana-gerechten. Ontvang je graag wekelijks een Foodbag, dan maak je best een account aan via de website van Foodbag

De Foodbag wordt niet automatisch verlengd.

Inschrijven en betalen

Ik heb het verkeerde gsm-nummer of e-mail adres doorgegeven. Wat moet ik doen?

Je kan beide zaken makkelijk opnieuw instellen via deze link

Inschrijven en betalen

Wanneer kan ik me inschrijven voor het coachingsprogramma?

Je kan je op ieder moment van de week inschrijven voor Change for Good. 

Schrijf je je bijvoorbeeld in op woensdag, dan ontvang je diezelfde dag een welkomstmail. Donderdag ontvang je de eerste mail van 'stap 1'. Op zaterdag ontvang je de weekendmail. De maandag erop ga je verder met 'stap 1' tot je die voltooid hebt. 

Berichten

Berichten

Hoe lang blijven de artikels en de recepten toegankelijk?

De artikels en recepten blijven 1 jaar lang toegankelijk. Startte je op 10 januari 2021, dan zal alles beschikbaar blijven op jouw profiel tot en met 10 januari 2022. 

Aanmelden

Aanmelden

Het wachtwoord dat ik heb gekregen werkt niet. Wat moet ik doen?

Je kan je wachtwoord resetten via deze link.

Kijk zeker in je spam-folder wanneer je niet meteen een e-mail ontvangt om je wachtwoord opnieuw in te stellen.

Aanmelden

Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat moet ik doen?

Je kan je wachtwoord resetten via deze link.

Kijk zeker in je spam-folder wanneer je niet meteen een e-mail ontvangt om je wachtwoord opnieuw in te stellen.

Aanmelden

Ik heb geen code ontvangen om mijn wachtwoord in te stellen. Wat moet ik doen?

Je kan je wachtwoord resetten via deze link.

Kijk zeker in je spam-folder wanneer je niet meteen een e-mail ontvangt om je wachtwoord opnieuw in te stellen.

Foodbags

Foodbag

Wordt het Foodbag-pakket automatisch verdergezet?

Neen, het Foodbag-pakket bevat 4 gerechten (per persoon) voor 1 week. Ontvang je graag wekelijks een Foodbag-pakket, dan kan dat via de website van Foodbag.

Foodbag

Kan ik ook een Foodbag-pakket in het buitenland bestellen?

Helaas niet. De Foodbag-pakketten worden enkel in België geleverd. 

Foodbag

De Foodbag-code wordt niet aanvaard wanneer ik wil bestellen.

Zou het kunnen dat je al klant bent bij Foodbag? In dat geval kan je de voucher helaas niet gebruiken omdat dit aanbod enkel geldig is voor nieuwe klanten. Jouw Extra Change- of Super Change-pakket kan wel omgezet worden naar het Change-pakket. 

Stuur een mailtje naar changeforgood@borgerhoff-lamberigts.be. We passen jouw pakket aan en storten het verschil terug. 

Foodbag

Houdt het Foodbag-pakket ook rekening met allergieën?

De allergenen van ieder gerecht worden weergegeven bij de weekmenu's op de website van Foodbag. Klik op de titel van het gerecht op de allergenen te bekijken. 

Via deze link kan je zien hoe je de allergenen per gerecht makkelijk kan raadplegen. 

Foodbag

Mijn Foodbag-voucher werkt niet.

Jouw voucher werkt niet omdat je reeds klant bent bij Foodbag. De voucher werkt alleen voor nieuwe klanten. 
Ben je al een klant bij Foodbag en heb je toch een Extra pakket besteld, neem dan contact met ons op.

Ben je toch een nieuwe Foodbag-klant, neem dan contact op met Foodbag via foodlover@foodbag.be. 

Foodbag

Hoeveel kost een Foodbag-pakket per persoon?

De Change-formule (het basispakket) kost €45. Voor 4 Sana-gerechten betaal je €51 per persoon (zo'n €12 per gerecht).

De Extra Change-formule, met Foodbag-pakket, kost:

  • €96: inclusief 4 Sana-gerechten voor 1 persoon
  • €111: inclusief 4 Sana-gerechten voor 2 personen
  • €128: inclusief 4 Sana-gerechten voor 3 personen
  • €141: inclusief 4 Sana-gerechten voor 4 personen
  • €158: inclusief 4 Sana-gerechten voor 5 personen
Foodbag

Wat zijn de voorwaarden om een Foodbag-pakket te bestellen?

Wanneer de inschrijving voor Change for Good voltooid is, ontvang je per e-mail een voucher waarmee je het Foodbag-pakket kan bestellen. De code op deze voucher is 1 jaar geldig en kan slechts 1 keer gebruikt worden. 

Is het bedrag in je winkelmandje gelijk aan het bedrag op de voucher, dan klik je op 'betalen' en hoef je verder niets extra te doen. Je bestelling wordt verwerkt en je komt terecht op de bevestigingspagina.

Kies je ervoor om nog extra Foodbag-producten bij te kopen (vb. een brood, sapjes, een extra gerecht...) en is de waarde van de voucher lager dan de som van de producten in je winkelmandje, dan moet je het resterende bedrag bijbetalen. 
Is de som van de producten in je winkelmandje lager dan het bedrag op de voucher, dan volg je de gebruikelijke stappen om af te rekenen, maar dan gaat het resterende bedrag verloren.

Let wel: dit aanbod geldt enkel voor nieuwe Foodbag-klanten.

Foodbag

Hoe kan ik mijn Foodbag-pakket bestellen?

Wanneer de inschrijving voor Change for Good voltooid is, ontvang je per e-mail een voucher waarmee je het Foodbag-pakket kan bestellen.

Vervolgens surf je naar de website van Foodbag en plaats je de bestelling.

Op het einde van het bestelproces vul je de vouchercode in, in het vakje 'kortingscode'. De waarde van de voucher wordt onmiddellijk verrekend. Je krijgt een bevestiging van je bestelling en hoeft hierna niets meer te doen. 

Foodbag

Wat houdt het Foodbag-pakket in?

Zowel de Extra Change-formule als de Super Changer-formule bevatten een Foodbag-pakket voor 1 tot 5 personen, met telkens 4 Sana-gerechten. 

Wil je graag extra gerechten of andere producten bijbestellen? Dat kan zeker! Je zal hiervoor echter moeten bijbetalen.

Het programma

Het programma

Ik schreef me in op vrijdag, maar heb zaterdag geen mail ontvangen.

Dat klopt! Er is niets mis gegaan met je inschrijving.

Maandag zal je de eerste mail ontvangen. Op die manier start je in de juiste volgorde en begin je niet meteen met een weekendmail. 

Het programma

Waar kan ik het Sana-werkboekje vinden?

Via de tweede mail (de mail na de welkomstmail) kan je doorklikken naar het artikel van de dag. In de linker kolom zal je onder het titeltje 'Downloads' de link vinden naar de digitale versie van het werkboekje.

Het programma

Hoe kan ik mijn (voor)naam, e-mail adres of gsm-nummer wijzigen?

Dit kan allemaal erg gemakkelijk via deze link

Het programma

Ik ontvang geen sms'jes.

Hier kunnen twee redenen voor zijn:

1) Je hebt het verkeerde gsm-nummer ingegeven. Je kan zeer makkelijk je gsm-nummer bijwerken via deze link.

2) Je hebt het juiste gsm-nummer ingegeven, maar toch nog geen sms'je ontvangen? Heb nog een dag (of twee) geduld. Niet iedereen schrijft zich in op dezelfde dag, en zal dus ook niet op hetzelfde moment een berichtje ontvangen. 

Het programma

Moet ik het voorbeeldschema uit het werkboekje strikt opvolgen?

Nee, je hoeft dit zeker nog niet meteen over te nemen. Het schema in het werkboekje is een voorbeelddagschema van Sandra dat als leidraad gebruikt kan worden. 

Het schema helpt je om stap voor stap te werk gaan en kleine gewoontes veranderen. Die zullen finaal een groot verschil maken eens ze een levensstijl geworden zijn.

Het programma

Wanneer ontvang ik een recept?

Om de twee à drie dagen ontvang je recepten van Sana-gerechten (ontbijt, tussendoor, middag- of avondmaal). Je kan in het artikel via de naam van het recept doorklikken naar de receptpagina. Daar vind je de ingrediëntenlijst, bereidingswijze, bereidingstijd en het aantal personen waarvoor het recept bestemd is. Af en toe worden de receptjes aangevuld met een handige tip. 

Het programma

Wat kan ik van de consultatie bij een Sana-coach verwachten?

De Sana-coach zal samen met jou het Change for Good-werkboekje overlopen, je tips op maat geven, specifieke vragen beantwoorden etc. 

Het is zeker mogelijk om nadien nog een extra consultatie bij te boeken om, eventueel, een voedingspatroon op maat op te stellen. Zo'n opvolgconsultatie kost €30. 

Het programma

Welke browser heb ik nodig?

Change For Good werkt op elke moderne browser

Opgelet: Internet Explorer 11 wordt niet ondersteund

Het programma

Ontvang ik ook sms'jes met een niet-Belgisch nummer?

Helaas niet. Je kan je wel inschrijven vanuit het buitenland, maar je zal geen sms'jes ontvangen. 

Het programma

Hoe vul in mijn Sana-werkboek in?

Het werkboek is een pdf. Je kan ervoor kiezen om het boekje af te drukken en nadien op papier in te vullen. Houd je het boekje liever op je computer bij, dan kan je het invullen via Adobe Acrobat Reader in de pdf. Via de optie 'invullen en ondertekenen' kan je makkelijk tekst invoegen. 

Het programma

Werkt Change for Good op mijn smartphone?

Zeker en vast! Zowel de artikels, als jouw persoonlijk profiel zijn aangepast aan jouw smartphone. 

Het programma

Kan ik antwoorden op de wekelijkse sms'jes?

Het is niet de bedoeling dat je antwoordt op de berichtjes. De motiverende boodschappen zijn er speciaal voor jou, maar ze worden automatisch verstuurd. 

Het programma

Hoe maak ik een afspraak bij een Sana-coach?

Het Super Change-pakket bevat een afspraak van 30 minuten bij een Sana-coach bij jou in de buurt. 

Via deze link kan je de lijst met coaches per provincie raadplegen. Je kan zowel via e-mail als telefonisch een afspraak maken. 

Het programma

Hoe lang duurt het coachingsprogramma?

Change for Good duurt 7 weken (49 dagen).

Het programma

Wat heb ik nodig om het programma te kunnen volgen?

Je hebt een computer, laptop, tablet of smartphone met een e-mail account nodig zodat je de dagelijkse e-mails kan ontvangen. Verder geef je bij de aankoop van een pakket ook je GSM-nummer op, zodat je de sms'jes kan ontvangen. 

Nog vragen?

Support

Ik heb nog een andere vraag.

Heb je nog een andere vraag die niet beantwoord wordt in dit lijstje? Stuur dan een mailtje naar changeforgood@borgerhoff-lamberigts.be en wij nemen zo snel mogelijk contact met jou op. 

Support

Wanneer krijg ik antwoord op mijn email naar de support?

Wij proberen je zo goed en zo snel mogelijk te helpen tijdens de kantooruren (9u-18u).